Malmö Friskola

Vår rektor och våra lärare. Vi jobbar på Glädjens förskola. Vi jobbar på Lyckans fritids. Rulla ned till innehållet. Välkommen till Malmö Friskola! Vi är en skola som bedriver undervisning från förskoleklass upp till årskurs 6 och vår profil är språk, vilket innebär att vi arbetar med engelska från åk 1. Som skolans val kan eleverna välja mellan att förstärka sin svenska, sin engelska eller sitt modersmål. På skolan finns även Lyckans fritidshem och Glädjens förskola.

OVERVIEW

The site malmofriskola.se presently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have traversed five pages within the web page malmofriskola.se and found zero websites linking to malmofriskola.se. There are one mass web platforms owned by malmofriskola.se.

MALMOFRISKOLA.SE TRAFFIC

The site malmofriskola.se is seeing fluctuating levels of traffic all round the year.
Traffic for malmofriskola.se

Traffic ranking (by month) for malmofriskola.se

Traffic ranking by day of the week for malmofriskola.se

WHAT DOES MALMOFRISKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of malmofriskola.se Mobile Screenshot of malmofriskola.se Tablet Screenshot of malmofriskola.se

MALMOFRISKOLA.SE SERVER

We found that a single root page on malmofriskola.se took seven thousand six hundred and eighty-two milliseconds to come up. I could not observe a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
46.30.215.123

We discovered that malmofriskola.se is using the Apache os.

Malmö Friskola

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following in the web page, "Vi jobbar på Glädjens förskola." I noticed that the web site also stated " Vi jobbar på Lyckans fritids." They also stated " Välkommen till Malmö Friskola! Vi är en skola som bedriver undervisning från förskoleklass upp till årskurs 6 och vår profil är språk, vilket innebär att vi arbetar med engelska från åk 1. Som skolans val kan eleverna välja mellan att förstärka sin svenska, sin engelska eller sitt modersmål. På skolan finns även Lyckans fritidshem och Glädjens förskola."

ANALYZE MORE WEB PAGES

Malmo Guns - Country Sports biggest brands

The easy and affordable way to buy your new gun. 8230; find out more. See all our guns from the largest range of shotguns, rifles and air rifles in the market. One of the largest retailers of shooting and sporting products in the UK. Extensive and exclusive range of guns. Largest range of guns of all types.

Malmö HalvmarathonHöstmil, lördag 30 september 2017

Välkommen till sydsveriges största halvmarathon med snabb och central bana med start och mål vid Malmö Stadion. Vi kommer även att ha förmånliga produkterbjudanden för dig som löpare. Läs mer om våra erbjudanden! Starten sker på Joh.